Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
  Atıf Sayısı 28
 Görüntüleme 113
 İndirme 53
Eğitsel Oyunlarla Fen Dersine “var Mısın Yok Musun”
2017
Dergi:  
Educational Academic Research
Yazar:  
Özet:

Bu çalışma, 5. sınıf Fen Bilimleri dersi Maddenin Değişimi ünitesinin eğitsel oyunlarla desteklenerek işlenmesinin öğrenci başarısı üzerine olan etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma 2016-2017 eğitim öğretim yılında bir devlet okulunda toplam 120 öğrenci ile gerçekleştirilmiştir. Uygulama altı hafta sürmüş olup öğretim programına ek olarak deney grubunda üç ayrı oyun kullanılmıştır. Deney grubunda Fen Bilimleri dersindeki Maddenin Değişimi ünitesindeki etkinlikler eğitsel oyunlarla desteklenerek verilmiştir. Veri toplama aracı olarak akademik başarı testi kullanılmıştır. Ayrıca uygulama sonrasında deney grubundan 20 öğrenci ile görüşme yapılmıştır. Akademik başarı testi SPSS 16.00 programı ile değerlendirilirken yarı yapılandırılmış görüşmeler ile toplanan veriler betimsel analiz ile değerlendirilmiştir. Araştırma sonrasında verilerin analizi ile deney ve kontrol gruplarının Fen Bilimleri dersi başarısına yönelik deney grubu lehine anlamlı bir farklılık bulunmuştur. Görüşmeler sonucunda ise eğitsel oyunlarla desteklenmiş öğretim yönteminin öğrencilerde Fen Bilimleri dersine yönelik ilgilerinde artış olduğu gözlenmiştir. 

Anahtar Kelimeler:

“there Are or Not” At Science Course With Instructional Games
2017
Yazar:  
Özet:

The purpose of this study was to investigate the effect of a science course taught by using instructional games on 5th grade pupils’ achievement. The study was conducted in 2016- 2017 school year with 120 pupils. The study was conducted in the unit of “Change of Matter” 5th  grade secondary school science course and instruction lasted 6 weeks in total. During six weeks, while Change of Matter unit was taught by instructional games in experimental group. In the study, “Academic Achievement Test” has been used and data obtained via the instrument were analysed with SPSS 16.0 program. In the analysis of semi-structured interviews and descriptive analyzes were made by posting collected data. After the research, data analysis showed that there was a significant difference in favor of experimental group for experiment and control groups' achievement of science class. As a result of the interviews, it was observed that the teaching method supported by instructional games increased in the pupils' interest in science courses.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Dikkat!
Yayınların atıflarını görmek için Sobiad'a Üye Bir Üniversite Ağından erişim sağlamalısınız. Kurumuzun Sobiad'a üye olması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Kampüs Dışı Erişim
Eğer Sobiad Abonesi bir kuruma bağlıysanız kurum dışı erişim için Giriş Yap Panelini kullanabilirsiniz. Kurumsal E-Mail adresiniz ile kolayca üye olup giriş yapabilirsiniz.
Benzer Makaleler








Educational Academic Research

Alan :   Eğitim Bilimleri

Dergi Türü :   Ulusal

Metrikler
Makale : 448
Atıf : 3.943
© 2015-2024 Sobiad Atıf Dizini