Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 ASOS INDEKS
 Görüntüleme 1
Reha Erdem Si̇nemasi̇nda Mi̇zansen Cozumlemesi̇
2024
Dergi:  
Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi
Yazar:  
Özet:

Reha Erdem sinemasında mizansen çözümlemesini konu alan bu çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden doküman tarama modeli kullanılmıştır. Çalışmada, sinemada mizansen, mizansenin unsurları, Reha Erdem sinemasında mizansen ve Reha Erdem’in seçilmiş bazı filmlerinin çözümlemesine yer verilmiştir. Bu çalışmanın amacı, mizansen kavramını ve sinema sanatındaki önemini ele alarak, Reha Erdem sineması üzerinden mizansen kullanımındaki ustalığına odaklanmaktır. Çalışma sonucunda Reha Erdem'in sinemasında, mizansenin önemli bir bileşeni olan görsel unsurların uyumlu bir şekilde kullanımıyla karakterize edildiği görülmüştür. Filmlerindeki mizansenler, derinlikli ve düşündürücü hikayeleri anlatan, atmosferik ve etkileyici sahnelerden oluşur.

Anahtar Kelimeler:

Mise-en-secene Analysis In Reha Erdem Cinema
2024
Yazar:  
Özet:

In this study, which focuses on the analysis of mise-en-scène in Reha Erdem's cinema, the qualitative research method of document analysis was employed. The study examines the elements of mise-en-scène in cinema, specifically within Reha Erdem's films, and provides analyses of selected films by the director. The aim of this research is to explore the concept of mise-en-scène and its significance in cinema, with a specific focus on Reha Erdem's skillful use of mise-en-scène in his films. The study reveals that Reha Erdem's cinema is characterized by the harmonious use of visual elements, which are integral components of mise-en-scène. The mise-en-scène in his films consists of atmospheric and thought-provoking scenes that convey deep and contemplative narratives.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler








Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi

Dergi Türü :   Uluslararası

Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi