Özet: Her sanatın kendine özgü kuralları veönemlisi de bir dili vardır. Bu da "film dilinin görüntü dizimi" (film dilinin grameri) olarak tanımlanabilir. Film yönetmeye soyunan insanın, her şeyden önce film dilini biliyor olması beklenir. Zira sahneyi çekimlere bölerken (dekupaj yaparken) gözetmesi gereken tek şey, bu çekimlerin birbirlerini bir görüntü dizimi içinde nasıl bütünleyeceğini hesap lam asıdır. Buna, film dilinin matematiği denilebilir. Görüntü diziminin belli bir aşamaya kadar öğren i lebi li yor olması; elinde yeterli bir senaryo olan herkesin, teknik ve oyuncu ekibi bir araya getirildiğinde başarılı film çekeceği anlamına gelmez. Bu makalede yaratıcı bir yönetmende bulunması gereken nitelikler ortaya konulmaya çalışılmıştır.
the abstract has the unique rules of each art and a language of the front, which is expected to be the fact that the image of the kuotfilm language can be identified as the grammar of the movie language is first to know the movie language, as the only thing that you need to browse while dividing the scene into shots is that these shots will complete each other in a image array, which means that the movie language is called to learn from a certain stage of the image array, which means that everyone will be able to bring together in a creative article, which means that everyone will be able to be able to be able to be able to be able to learn from this movie language
Benzer Makaleler | Yazar | # |
---|
Makale | Yazar | # |
---|