Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 7
DİJİTAL OYUNLARIN OYUNCULAR ÜZERİNDEKİ VE MARKA GÜVENİ ÜZERİNDE ETKİLERİ
2021
Dergi:  
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
Yazar:  
Özet:

Dijital oyunlar aracılığıyla iknaya ilişkin çalışmalar oyun merkezli bir yaklaşımla başlamıştır. İkna ediciliğin dijital ortamda nasıl yapılandırılabileceğini ortaya koymak amacıyla bu çalışma yapılmıştır. Oyuncuların tükettikleri oyunlarla birlikte kurdukları ilişki ve performansları ikna sürecinde önemli bir role sahiptir. Bu iki faktörün rolü ikna sürecinde oyuncular üzerinde farklı etki bırakmaktadır. Oyuncuların tercihleri ve ihtiyaçları arasında bir denge bulunmaya çalışılmış ve dijital oyun reklamlarının ikna üzerindeki etkileri araştırılmıştır. İkna edici oyun uygulamaları teorik bir çerçevede incelenerek daha önceki teorik yaklaşımlar yapılandırılmaya çalışılmış ve bir kaynak oluşturulması hedeflenmiştir.

Anahtar Kelimeler:

The effects of digital games on players and brand security
2021
Yazar:  
Özet:

The work on conviction through digital games has begun with a game-centered approach. This study was conducted to show how convincing can be structured in a digital environment. Players have an important role in persuading their relationships and performance with the games they consume. The role of these two factors leaves different effects on players in the persuasion process. It has been tried to find a balance between players’ preferences and needs and the effects of digital game advertising on conviction have been investigated. By studying convincing game practices in a theoretical framework, previous theoretical approaches were tried to be structured and a source was aimed at creating.

Anahtar Kelimeler:

Effects Of Digital Games On Players and Brand Trust
2021
Yazar:  
Özet:

Studies on persuasion through digital games started with a game-centered approach. This study was conducted in order to reveal how persuasion can be structured in the digital environment. The relationships and performances that the players establish together with the games they consume have an important role in the persuasion process. The role of these two factors has different effects on the actors in the persuasion process. A balance was tried to be found between the preferences and needs of the players and the effects of digital game advertisements on persuasion were investigated. By examining persuasive game applications in a theoretical framework, previous theoretical approaches were tried to be structured and it was aimed to create a resource.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler










Social Mentality and Researcher Thinkers Journal

Alan :   Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler

Dergi Türü :   Uluslararası

Metrikler
Makale : 1.471
Atıf : 671
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal