Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
  Atıf Sayısı 54
 Görüntüleme 130
 İndirme 86
Fen ve Teknoloji̇ Dersi̇nde Egi̇tsel Oyunlarin Yedi̇nci̇ Sinif Ogrenci̇leri̇ni̇n Akademi̇k Basarisina Etki̇si̇ni̇n İncelenmesi̇
2014
Dergi:  
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yazar:  
Özet:

Bu çalışmada, fen ve teknoloji dersinde eğitsel oyunların yedinci sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada son test kontrol gruplu deneysel yöntem kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, 40’ar kişiden oluşan deney grubu ve kontrol grubu ile toplamda 80 kişiden oluşan yedinci sınıf öğrencisi oluşturmaktadır. Verilerin analizinde kullanılan t- testi SPSS paket programı ile yapılmıştır. Ünite sonunda uygulanan başarı testine göre deney ve kontrol gurubu öğrencileri arasında anlamlı farklılık olduğu bulgusu elde edilmiştir. Fen ve teknoloji dersinde eğitsel oyunlarla desteklenen öğretimin akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği söylenebilir.

Anahtar Kelimeler:

Analysing The Effects Of Educational Games In Science and Technology Course On Seventh Grade Students’ Academic Achievements
2014
Yazar:  
Özet:

The purpose of this research is to analyze the effect of educational games teaching method on 7th grade students’ academic achievements science and technology lesson. In the research, post-test experimental model was used The control group consists of 40 seventh grade students and the experimental group consists of 40 seventh grade students, totally 80 students make up the study group. Collected data were analyzed via t-test using SPSS software. The analysis revealed a significant difference between the mean achievement score of the experimental group and that of the control group favoring the experimental group. Supported by educational games in science and technology education can be said to positively affect academic achievement.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Dikkat!
Yayınların atıflarını görmek için Sobiad'a Üye Bir Üniversite Ağından erişim sağlamalısınız. Kurumuzun Sobiad'a üye olması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Kampüs Dışı Erişim
Eğer Sobiad Abonesi bir kuruma bağlıysanız kurum dışı erişim için Giriş Yap Panelini kullanabilirsiniz. Kurumsal E-Mail adresiniz ile kolayca üye olup giriş yapabilirsiniz.
Benzer Makaleler








Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Alan :   Eğitim Bilimleri

Dergi Türü :   Ulusal

Metrikler
Makale : 1.199
Atıf : 9.634
2023 Impact/Etki : 0.382
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi