Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 5
Educational Tools for Early Childhood and Creativity in Attribute and Organisation Perspective
2022
Dergi:  
Indonesian Journal of Early Childhood Education Studies
Yazar:  
Özet:

This article attempts to illustrate the development of creativity and educative gaming tools when reviewed from the perspective of attributes and organizations. The methodology used is Library Research by searching for data through books, journal artifacts and documentation. The results of this writing know that in order to develop creativity in the perspective of the attribute, it is thought that in creativity teachers have the ability of flexible thinking and the results of their own thoughts. The creation of a game tool educative perspective attribute has three important elements namely attention to quality, features and product design. Judging from the quality, educative game tools should work as per its function, while the features of the educational game tools must have different characteristic or characteristic than before, and the design of educational game tools must have a form, feature, comfort, safety, reliability and interesting style. While creativity in the perspective of the organization asks teachers to be careful, analysis, innovative, focus on the needs of children, can be used in groups (cooperative), and consistently determine the decision. Then an educative game tool in the organizational perspective must have seven dimensions namely bold at risk, detail, individual orientation, team orientation, aggressive, and stability.

Anahtar Kelimeler:

0
2022
Yazar:  
Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler






Indonesian Journal of Early Childhood Education Studies

Alan :   Eğitim Bilimleri

Dergi Türü :   Uluslararası

Metrikler
Makale : 283
Atıf : 27
2023 Impact/Etki : 0.024
Indonesian Journal of Early Childhood Education Studies