Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 142
 İndirme 31
Eğlence Pazarlaması:Park Antep Örneği
2018
Dergi:  
Journal of Academic Value Studies (JAVStudies)
Yazar:  
Özet:

Eğlence pazarlamada amaç, hedef kitleye boş zamanlarında tüketebilecekleri eğlenceli deneyimler sunmaktır. Bu eğlenceli faaliyetler sayesinde tüketiciler ruh ve bedenlerini dinlendirerek günlük koşuşturmalarından uzaklaşma fırsatı bulmaktadırlar. Son yıllarda eğlence pazarlaması tüm dünyada büyük bir gelişme göstermiştir ve eğlence pazarında hizmet sunan örgütler çoğalmıştır. Artan rekabet işletmeleri pazarlama yöntem ve stratejilerini daha titiz planlamalarını gerektirmektedir. Çalışmanın amacı eğlence pazarlaması kapsamında Park Antep'in ziyaretçileri tarafından nasıl algılandığını analiz etmektir. Çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümünde “eğlence” kavramına açıklık getirilmiştir. Sonrasında eğlence ve boş zaman arasındaki ilişkiye değinilmiştir. Bunun sonrasında eğlence endüstrisinin tanımı yapılmıştır, gelişimi - bu süreçte gelişimini etkileyen unsurlar ve eğlence endüstrisinin özellikleri anlatılmıştır. İkinci bölümde, eğlence pazarlamasına değinilmiştir. Ayrıca eğlencenin bir ihtiyaç olduğu, eğlence pazarlamasının tanımı, kapsamı ve gelişimi anlatılmıştır. Eğlence pazarlamasının 4 C’leri ve eğlence tüketicisi de ikinci bölümde incelenmiştir. Daha sonra, eğlence ve tema parkları tanımlanmaktadır. Ardından Park Antep'in oluşum öyküsü anlatılmaktadır ve Park Antep de bulunan eğlence grupları tanıtılmaktadır. Dördüncü bölümünde ise Park Antep ziyaretçileri üzerinde bir uygulama yapılmıştır. Bu uygulama ile ziyaretçilerin Park Antep'i algılamaları analiz edilmiştir. Veriler bir anket aracılığıyla elde edilmiştir ve SPSS (Statistical Package for Social Sciences) programı kullanılarak, yüzde analizi, çapraz tablolar ve ki-kare testleri kullanılmak suretiyle test edilmiştir ve değerlendirilmiştir.

Anahtar Kelimeler:

Entertainment Marketing:Park Antep Example
2018
Yazar:  
Özet:

The goal in entertainment marketing is to provide the target audience with fun experiences they can consume in their free time. Through these fun activities, consumers find the opportunity to relax their minds and bodies and get away from their daily running. In recent years, entertainment marketing has demonstrated a major development around the world and the organizations that offer services in the entertainment market have multiplied. Increasing competition require more rigorous planning of their marketing methods and strategies. The aim of the study is to analyze how Park Antep is perceived by visitors within the framework of entertainment marketing. The work consists of four sections. In the first chapter, the concept of “playing” is explained. The relationship between entertainment and leisure time. The definition of the entertainment industry was then made, the development - the elements that influenced its development in this process and the characteristics of the entertainment industry were described. In the second part, it is focused on entertainment marketing. It is also stated that entertainment is a need, the definition, scope and development of entertainment marketing. The 4 Cs of entertainment marketing and entertainment consumer are also studied in the second section. Then, entertainment and theme parks are defined. Then the story of the formation of Park Antep is told and the entertainment groups located in Park Antep are presented. In the fourth part, there was an application on the visitors of the Park Antep. With this application, visitors’ perceptions of Park Antep were analyzed. The data was obtained through an survey and tested and evaluated using the SPSS (Statistical Package for Social Sciences) program, using percentage analysis, cross tables and ki-quare tests.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler








Journal of Academic Value Studies (JAVStudies)

Alan :   Filoloji; Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler

Dergi Türü :   Uluslararası

Metrikler
Makale : 631
Atıf : 1.744
2023 Impact/Etki : 0.274
Journal of Academic Value Studies (JAVStudies)