Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 65
 İndirme 20
THE ONTOLOGY OF DIGITAL PHOTOGRAPHS AND IMAGES
2017
Dergi:  
Art-Sanat Dergisi
Yazar:  
Özet:

This article attempts to understand the fate of conventional notions of photographic indexicality and referentiality in the digital era where digital images have replaced analog images almost completely. Following a critical overview of relevant literature on digital photography, the author makes a conceptual distinction between referentiality and indexicality with respect to their implications for the notion of photographic realism. With a particular focus on the concept of indexicality, defined herein as an element that radically determines the definition of photography, the author argues that the image becomes a “thing” in digital images in the absence of indexicality by using Jean-Paul Sartre’s notion of “illusion of immanence”, a claim that would strongly challenge the view that digital images can still be regarded as photographs that themselves presuppose a particular relationship between an image and its object.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler
Art-Sanat Dergisi

Alan :   Güzel Sanatlar; Mimarlık, Planlama ve Tasarım

Dergi Türü :   Ulusal

Metrikler
Makale : 416
Atıf : 637
2023 Impact/Etki : 0.25
Art-Sanat Dergisi