Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 7
 İndirme 3
KULLANIMDAKİ GEMİLER ÜZERİNDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI
2019
Dergi:  
Journal of Naval Sciences and Engineering
Yazar:  
Özet:

Sanal Gerçeklik (VR) teknolojisi hızlı gelişen teknolojilerden biridir. Kullanımı, eğlenceden eğitim ve mühendisliğe kadar geniş bir çeşitlilik göstermektedir. Ekranlar, ekran kartları ve işlemcilerdeki teknolojik ilerlemeler VR'ın doğumuna izin vermiş, fakat hayatın her parçası için temel kuralları belirlenememiştir. Bu çalışma gemiler ve diğer deniz yapılarındaki Sanal Gerçeklik uygulamalarını incelemektedir. Geniş kapsamlı iki makale ele alınmak suretiyle uygulamaya geçirilişleri, farklı bakış açılarıyla ortaya çıkarılmıştır: donanım ve yazılım çözümleri, yaklaşık maliyet analizi, tasarım, modelleme, inşa ve teftiş etmek için gerekli olan matematiksel denklemler ve bunların yanında insanların sanki gemideymiş gibi birlikte çalışması ve eğitilmesi. İki ana makale incelenmiştir. Bazı gemi inşacılar başlangıçta kendi yazılımlarını geliştirmeye çalışmıştır. Ancak günümüzde arkalarında yatan matematiksel denklemler hala geçerli iken oyun makinelerinden faydalanmak daha çok tercih edilmektedir.

Anahtar Kelimeler:

Virtual Reality Applications On Ships In Use
2019
Yazar:  
Özet:

Virtual Reality (VR) technology is one of the rapidly developing technologies. It's widespread usage varies from entertainment to education and engineering. While technological advancements in displays, graphic cards and processors let VR born, its underlying laws has not specified for every part of life. This paper examines applications of Virtual Reality on ships and other marine structures. Their implementation has been elucidated from two perspectives: hardware and software solutions, approximate cost analysis, mathematical equations for design, modeling, construction and inspection, as well as the co-operation and training of people as if they were on board. Two main articles are examined. It's found that some shipbuilders tried to develop their own software at first. But nowadays taking advantage of game engines is more preferred while the mathematical equations behind them are still reasonable.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler










Journal of Naval Sciences and Engineering

Alan :   Fen Bilimleri ve Matematik; Mühendislik

Dergi Türü :   Uluslararası

Metrikler
Makale : 194
Atıf : 206
Journal of Naval Sciences and Engineering