Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 25
 İndirme 6
Yaya İntikallerde En Kısa Yol Problemi Unity İçerisinde Uygulama
2020
Dergi:  
Gazi Mühendislik Bilimleri Dergisi (GMBD)
Yazar:  
Özet:

Son 15 yılda Terör örgütleri saldırılarında taktiksel değişiklikler yapmış, buna karşın TSK kendi doktrinini sürekli geliştirmiştir. İç Güvenlik Harekâtı başta olmak üzere tüm harekât nevilerinin bir bölümünde birlikler yaya olarak arazide bir noktadan başka bir noktaya intikal etmek zorunda kalmışlardır. Bu çalışmada arazide yaya olarak hareket eden birliklere hedefe olan en kısa yolu gösteren görsel bir uygulama yapılmıştır. Öncelikle yükseklik haritalarından faydalanılarak Unity Oyun Motoru içerisinde belirli bir bölgenin üç boyutlu modeli oluşturulmuştur. A Yıldız algoritması ve Navigasyon Mesh yardımı ile arazide yaya unsurların hareket etmesi sağlanmıştır. Çalışmanın sonucunda birliklerin arazide intikal esnasında hangi istikameti kullanarak hareket etmesini gösteren bir karar destek sistemi oluşturulmuştur

Anahtar Kelimeler:

Shortest Path Approach In Pedestrian Transfers Application In Unity
2020
Yazar:  
Özet:

In the last 15 years, terrorist organizations have made tactical changes in their attacks, while the TAF has continuously developed its own doctrine. In some parts of all operations, especially the Homeland Security Operation, the troops were forced to move from one point to another in the field as pedestrians. In this study, a visual application showing the shortest route to the target was made to the troops acting as pedestrians in the field. First of all, three dimensional model of a certain region was created by using height maps in Unity Game Engine. A Star algorithm and Navigation Mesh help to move pedestrian elements in the terrain. As a result of the study, a decision support system was established which shows the direction in which troops move during the transfer to the field.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler










Gazi Mühendislik Bilimleri Dergisi (GMBD)

Alan :   Mühendislik

Dergi Türü :   Ulusal

Metrikler
Makale : 306
Atıf : 683
Gazi Mühendislik Bilimleri Dergisi (GMBD)