Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 ASOS INDEKS
  Atıf Sayısı 2
 Görüntüleme 9
 İndirme 1
Effectiveness of Gamification of Web-Based Learning in Improving Academic Achievement and Creative Thinking among Primary School Students
2019
Dergi:  
International Journal of Education and Practice
Yazar:  
Özet:

Gamification is one of the most significant modern trends in educational technology. The present study aims to identify the effectiveness of gamification of web-based learning on academic achievement and creative thinking among primary school students. A learning environment was designed based on gamification of web-based learning. A quasi-experimental approach was utilized to identify the effect of the independent variable, gamification, on the dependent variables, academic achievement and creative thinking among participants. An academic achievement test and the Torrance test of creative thinking were applied to the participants. Results revealed that there was a statistically significant difference between the means of scores of the experimental and control groups in the post-test academic achievement test and the Torrance test of creative thinking in favor of the experimental group. This suggests a high level of academic achievement and creative thinking after using gamification. The study recommends training in-service teachers in the use of gamification for web-based teaching of English.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Dikkat!
Yayınların atıflarını görmek için Sobiad'a Üye Bir Üniversite Ağından erişim sağlamalısınız. Kurumuzun Sobiad'a üye olması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Kampüs Dışı Erişim
Eğer Sobiad Abonesi bir kuruma bağlıysanız kurum dışı erişim için Giriş Yap Panelini kullanabilirsiniz. Kurumsal E-Mail adresiniz ile kolayca üye olup giriş yapabilirsiniz.
Benzer Makaleler






International Journal of Education and Practice

Dergi Türü :   Uluslararası

International Journal of Education and Practice