Bu yazı insan-robot ilişkisine dair, Frankenstein, yapay zekâ ve yeni medya girişimciliği anahtar kelimeleriyle hatırlanacak, farklı okumalara açık bir bilim kurgu filmi “Ex Machina”nın Sinema yazarı Kerem Akça' tarafından yapay zeka ekseninde değerlendirmesidir. ...“Ex Machina”, insan-robot ilişkisine dair, Frankenstein, yapay zekâ ve yeni medya girişimciliği anahtar kelimeleriyle hatırlanacak, farklı okumalara açık bir bilim kurgu filmi. Alex Garland, ilk yönetmenlik denemesinde çıtayı yükseltmese de bir ağırlık hissettiriyor. Alex Garland’ın hem yazıp hem yönettiği ilk film. Üç Danny Boyle filminin senaristi olarak bildiğimiz yaratıcı esasen bir edebiyat. Bu filmle de farklı bir görev üstlenmeye başlıyor. Açıkçası “Ex Machina” yönetmenlik konusunda duruşu olan ama tökezleyen bir film. Güneş ışığını içeri geçirip mat renkleri açığa çıkarmak bir tercih fakat 103 dakikayı besleyecek bir hikâye yok burada...
This article is about the human-robot relationship, Frankenstein, artificial intelligence and new media entrepreneurship will be remembered with keywords, an open to different readings science fiction film "Ex Machina" is evaluated by the film author Kerem Akça on the artificial intelligence axis. "Ex Machina" is a science fiction film about the human-robot relationship, which will be remembered by the keywords of Frankenstein, artificial intelligence and new media entrepreneurship, open to different readings. Alex Garland feels a weight even though he does not raise the outlet in his first directing attempt. This is the first film written and directed by Alex Garland. It is a creative literature that we know as the screenwriter of the three Danny Boyle films. This film also takes a different role. Clearly, "Ex Machina" is a film that has a position on directing, but it's crazy. It’s a choice to get into the sunlight and reveal the mat colors, but there’s no story to feed 103 minutes here.
Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler
Dergi Türü : Ulusal
Benzer Makaleler | Yazar | # |
---|
Makale | Yazar | # |
---|