Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 30
 İndirme 2
LEAGUE OF LEGENDS OYUNU KARAKTER SEÇİM PROBLEMİNİN ÇOK ÖLÇÜTLÜ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE ÇÖZÜMÜ
2016
Dergi:  
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yazar:  
Özet:

Strateji oyunları oyun endüstrisinde çok önemli bir yer tutmaktadır. Bu çalışmada, League of Legends (LOL) stratejisi oyunundaki Sihirdar Vadisi ve Sonsuz Uçurum modları için senaryolar geliştirilerek oluşturulan rakip takıma göre karakter seçimi yapılmıştır. Problemi çözmek için Sihirdar Vadisi ve Sonsuz Uçurum modunda çok ölçütlü karar verme yöntemlerinden Analitik Hiyerarşi Süreci (AHS),TOPSIS ve PROMETHEE yöntemleri kullanıldı. Problem için belirlenen dört kritere göre seçilen beş alternatif değerlendirildi. Sihirdar Vadisi modu için her iki yöntemde de Yasuo en iyi karakter seçilirken, Sonsuz Uçurum modunda ise Jinx karakteri en iyi alternatif olarak belirlendi.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler








Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi

Alan :   Eğitim Bilimleri; Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler

Dergi Türü :   Uluslararası

Metrikler
Makale : 131
Atıf : 732
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi