Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 ASOS INDEKS
 Görüntüleme 11
Developing mobile application for self-monitoring of diabetic pediatric patients
2014
Dergi:  
Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research
Yazar:  
Özet:

In recent years, video games and online mobile applications are used continuously for entertaining and educational purpose by users. Educational software covers by online mobile application and games which are popular among early learners. Owing to using this application via mobile devices, they can be accessed regardless the time and place, that means, education becomes a continuous process. In this study, educational game application was designed with gamification framework in ubiquitous environment. By gamification, user contribution and experience are improved in non-game application. No one gains the game or there is not real conclusion. Non-game applications allow user for self-expression. It was aimed to give support to pediatric diabetic patients’ quality of life.  

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler
Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research

Alan :   Mühendislik

Dergi Türü :   Uluslararası

Metrikler
Makale : 26
Atıf : 23
Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research