Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 ASOS INDEKS
Zooscena i kao etička pomutnja: primjeri s hrvatske performerske i kazališne scene
2010
Dergi:  
Croatology
Yazar:  
Özet:

Na tragu odre|enja životinje kao objekta + subjekta + simbola u neo/avangardnoj i postavangardnoj umjetnosti (Šuvaković 1999: 387) u članku se interpretira uporaba životinja kao subjekata (primjerice Montažstroj: Timbuktu, 2008), simbola (primjerice uporaba magarca u dadaističkoj predstavi, na{em prvom “happeningu” I oni će doći gimnazijske grupe Traveleri 16. prosinca 1922), te ubijanja životinja (životinja kao objekt) na hrvatskoj performerskoj sceni (primjerice Sven Stilinović: Geometrija krvožednosti, 2000). Naime, Sven Stilinović od 1993. do 2001. godine izvodi šest varijacija performansa Geometrija krvožednosti, a pritom je izvedba u Dubrovniku (Lazareti) 2000. godine uključila i klanje janjeta za pomrčine Sunca.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler








Croatology

Dergi Türü :   Uluslararası

Croatology