User Guide
Why can I only view 3 results?
You can also view all results when you are connected from the network of member institutions only. For non-member institutions, we are opening a 1-month free trial version if institution officials apply.
So many results that aren't mine?
References in many bibliographies are sometimes referred to as "Surname, I", so the citations of academics whose Surname and initials are the same may occasionally interfere. This problem is often the case with citation indexes all over the world.
How can I see only citations to my article?
After searching the name of your article, you can see the references to the article you selected as soon as you click on the details section.
 ASOS INDEKS
 Views 1
Azerbaycan aşık sanatında Gencebasar bölgesinin icra geleneklerinin incelenmesi
2023
Journal:  
Türk Müziği
Author:  
Abstract:

Özet 20. yüzyılın ortalarından başlayaraq aşık sanatında bölge geleneklerinin araştırılması ön plana çıxmışdır. Bu sahede bir sıra elmi eserler yazılmış, Tovuz, Gedebey, Şirvan, Borçalı, Qazax, Qarabağ bölgelerinin aşık musiqisi ve icra geleneklerine hesr olunmuş kitablar erseye gelmişdir. Gencebasar mühiti diger bölgelere nisbeten en geniş coğrafi erazini ehate edir ve özünde bir sıra kiçik aşık mekteblerini birleşdirir. Burada Gence, Tovuz, Qazax, Gedebey, Şemkir, Daşkesen aşıqlarının ifaçılıq enenelerini özünde ehtiva eden mektebler cemlenmişdir. Azerbaycan aşık sanatına böyük töhfeler vermiş Gencebasar mühitinde bu senetin görkemli ustadları yaşayıb yaratmış ve öz istedadlı ifaları ile seçilmişler. O cümleden, besteçilik qabiliyyeti ile repertuarı yeni havalarla zenginleşdirmiş, dastançılık enenelerini inkişaf etdirmişler. Gencebasar aşıkları ifa etdiyi havalari saz ve balaban müşayietinde icra edirler. Duetler ve daha çox ansambl terkibi ile ifa edirler. Burada ilk defe aşıqlar ansamblı teşkil edilmişdir. Gencebasar aşıklarının yaradıcılığında bölgeye mahsus havalar vardır. Bunlardan “Baş Sarıtel”, “Orta Sarıtel”,  “İncegülü”, “Qazax sebzesi”, “Zülfüqar Dübeyti”, “Azaflı Dübeyti”, “Celal gülü”, “Gence gözellemesi” ve digerlerinin adını çekmek olar. Gencebasar aşık mühiti hem de destançılık eneneleri ile meşhurdur. Burada Azerbaycan aşık destanlarının esas kısmı toplanmışdır ve yaxud onların variantları mevcuttur. Gencebasar bölgesinde yaptığımız saha araştırmaları zamanı bele destanlardan biri olan “Melikmemmed ve Gülendam” destanıdır. Bundan başka Gencebasar aşıklarının repertuarında “Qurbani”, “Aşıq Aleskerin Gence seferi”, “Can bağça”, “Şah İsmayıl”, “Novruz ve Qandab”, “Koroğlu” ve diger destanlar da yer alır. Gencebasar aşıklarının vokal ses imkanları geniştir ve burada zil diapazon seciyyevdir. “Yanıq Keremi”, “Kerem gözellemesi”, “Ruhani”, “Baş Sarıtel” ve d. havalar bu gün genellikle enstrumental şekilde icra edilir. Gencebasar aşık mühitinin icra gelenekleri, hava ve destan repertuarı Göyçe ve Borçalı aşık mühitleri ile karşılıklı şekilde formalaşıb inkişaf etmişdir. Gencebasar aşıklarının bir çoxu Borçalı ustadlarında ders almış ve ya aksine buradakı aşıklar Tovuz, Qazax, Gedebey, Şemkir aşıklarının yanında şagirdlik etmişler. Neticede yaratıcılık geleneklerinin karşılıklı paylaşılması ve tesiri baş vermiştir.

Keywords:

0
2023
Journal:  
Türk Müziği
Author:  
Keywords:

Citation Owners
Information: There is no ciation to this publication.
Similar Articles










Türk Müziği

Journal Type :   Uluslararası

Türk Müziği