Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 ASOS INDEKS
 Görüntüleme 11
Mixed Agents Virtual Observation Lenses for Immersive Learning Environments
2018
Dergi:  
Journal of Universal Computer Science
Yazar:  
Özet:

3-D virtual worlds and other immersive environments offer features that other learning systems cannot easily replicate. As such, they have the potential to revolutionise the way in which people learn. They are well suited to visualise 3-D objects and their relations to explain complex phenomena. In addition, they enable practical experiments to be performed that are difficult to conduct in the real world. They can also help to facilitate collaborative learning in real-time and enable students to become fully engaged in what they are doing. However, these environments require further exploration to improve their learning affordances. For instance, assessing students' performance and collecting learning evidence is still in its early stages. This paper is primarily devoted to furthering our understanding of observation and assessment. In so doing, a virtual observation model has been developed to effectively map classroom-based observations with how people can be evaluated in virtual 3-D environments. The observation model has been applied to a multi-user virtual environment (MUVE) and examples that illustrate its potential effectiveness are provided. In essence, our research aims to support and enhance the learning experience by demonstrating the advantages of 3-D virtual worlds as a means for advancing learning processes.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler












Journal of Universal Computer Science

Dergi Türü :   Uluslararası

Journal of Universal Computer Science