Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 219
 İndirme 17
 Sesli Dinleme 1
‘HEDEF DEVRE’ OYUNU İLE BASİT ELEKTRİK DEVRELERİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİ HAKKINDA SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
2021
Dergi:  
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal)
Yazar:  
Özet:

Oyun, çocuklar için doğal bir öğrenme aracı olması öğretim etkinliklerinde oyunlardan faydalanılmasını kaçınılmaz kılmaktadır. Bu bağlamda eğitsel oyunlar ise, okulda öğrenciyi aktif kılarak; iletişim kurma, işbirliği yapma, derslere yönelik olumlu tutum geliştirme, kazandırılmak istenen bilgi ve becerileri eğlenceli ve dinamik olarak edinmeyi sağlayan bir tekniktir. Bu çalışmada, ilkokul 4. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programında yer alan ‘Basit Elektrik Devreleri’ konusunun öğretimi için tasarlanan oyun ve eğitsel oyunlar hakkında öğretmen görüşleri belirlenmeye çalışılmıştır. Bu çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden fenomenoloji yöntemi kullanılmıştır. Araştırmada hali hazırda devlet okullarında derslere giren 10 sınıf öğretmeninden görüş alınmıştır. Öğretmenlere tasarlanan oyun önceden gönderilmiş ve incelemeleri istenmiş ve daha sonra kendileriyle yarı yapılandırılmış görüşmeler yapılarak çalışma verileri elde edilmiştir. Veriler içerik analizi ile çözümlenmiştir. Verilerden Hedef Devre isimli oyunun etkili, eğlenceli ve kazanımları karşıladığı anlaşılmış, öğretmenlerin eğitsel oyunlara olumlu baktığı sonucuna ulaşılmıştır. Çalışma sonunda, araştırmanın içeriğiyle yönelik ilgililere gerekli önerilerde bulunulmuştur.

Anahtar Kelimeler:

The goal of the game is to give the teachers the views of the teachers on the subject of basic electrical revolts.
2021
Yazar:  
Özet:

The game is a natural learning tool for children making it inevitable to take advantage of the games in the teaching activities. In this context, educational games are a technique that makes the student active in the school; communicating, cooperating, developing a positive attitude towards the classes, acquiring the desired knowledge and skills in a fun and dynamic way. In this study, the teacher’s opinions on games and educational games designed for teaching the subject of ‘Simple Electric Circulations’ included in the 4th grade of primary school science curriculum were tried to be determined. In this study, the methodology of phenomenology was used from the quality research methods. The study has been conducted by 10 teachers who are currently in public schools. The game designed to teachers was previously sent and the study data was obtained by conducting semi-configured conversations with them. The data is analyzed by content analysis. From the data it has been reached the conclusion that the game called the Target Circle is effective, fun and the achievements are met, the teachers look positively on the educational games. At the end of the study, recommendations were made to those interested in the content of the research.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler








SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal)

Dergi Türü :   Uluslararası

Metrikler
Makale : 3.460
Atıf : 2.690
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal)