Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 68
 İndirme 31
EXPLORING ACTIVE LEARNING TO CONNECT SOCIAL ISSUES AND GAME THEORY
2015
Dergi:  
Glokalde
Yazar:  
Özet:

Active learning is a frequent topic in higher education, typically resulting in questioning the type of empirical data on the effectiveness. Skeptics point to the lack of time for ‘covering’ material, a major challenge for the ever growing knowledge base ubiquitous in every discipline. Sound research begins with exploring the unknown to better understand the possibilities. The authors explore three teaching methods to determine their effectiveness in a freshmen seminar course. The methods are concept mapping, commercial story-boarding and educational wikis. The assessment tools used included pre- and post-concept maps, as well as a disposition survey. The outcomes revealed that in for a class size of 23 second semester freshman at a small private liberal arts institution, all methods were shown to increase engagement. Quantitatively, the concept mapping activity demonstrated the largest increase in mean scores across all areas, though the wiki group most often referenced material from the most recent out of class readings.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler