Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 83
 İndirme 42
ÇAĞDAŞ KLASİK GİTAR BESTECİLİĞİNDE TÜRK MÜZİĞİ’NDEN YARARLANMANIN YOLLARI
2015
Dergi:  
Fine Arts
Yazar:  
Özet:

This research paper is going to try to find proper ways to use Turkish Music Elements in a contemporary guitar composition and give suggestions to the composers who are eager to study in this particular field. The universe of the research consists of the contemporary guitar repertoire which is effected by traditional folk music. The examples, which were used in the research, includes two works for the guitar solo. The first work named “Koyunbaba” was composed by an Italian composer Carlo Domeniconi, who has used Turkish elements in his music frequently, has lived many years in Turkey. The second work named “Fantasy on a Song by Tanburi Mustafa Çavuş” was composed by a Turkish guitarist-composer Kazım Çokoğullu. With the findings of the analysis of these two pieces, suggestions are going to be made for the composers who are eager to work in this particular field

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler