Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
  Atıf Sayısı 2
 Görüntüleme 59
 İndirme 40
TÜRKİYE’DE GELENEKLİ VE ÇAĞDAŞ SANATTA ANLATIM BİÇİMİ OLARAK İSLÂM YAZISININ KULLANIMI
2009
Dergi:  
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yazar:  
Özet:

The abstract art or abstractive art improved in the West starts also to make feel its effectiveness in Turkey under titles of “Modern-New Contemporary” with proclamation of the Republic from XIXth century to today. A Turkish artificer tries to interpret synthesis of contemporary data of the West culture in frame of own traditional intellectual dimension. Usage reason of Islam writing by the West intends to skip out naturalism, to turn towards abstract and to tell opinions with abstract forms, therefore to become internalized and to individualise. Usage of Islam writing at contemporary art area in Turkey is initially intended to emphasize themes of nationality and localness. After 1950’s, the Islam writing became an artistic style used by artificers in order to embody own internality in parallel with coming more to the forefront of individualism and freedom of artificers. In this article, it has been * Yrd. Doç. Dr., Celâl Bayar Üniversitesi Turgutlu Meslek Yüksekokulu Geleneksel El Sanatları Bölümü Sosyal Bilimler Dergisi 67 handled Islam writing which we followed at artworks improved as conventionality in frame of Islamic belief and usage of Islam writing at paint art which one of twodimensioned superficial representations of plastic arts in Turkey after proclamation of the Republic and different and similar points have been examined as comparatively.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Dikkat!
Yayınların atıflarını görmek için Sobiad'a Üye Bir Üniversite Ağından erişim sağlamalısınız. Kurumuzun Sobiad'a üye olması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Kampüs Dışı Erişim
Eğer Sobiad Abonesi bir kuruma bağlıysanız kurum dışı erişim için Giriş Yap Panelini kullanabilirsiniz. Kurumsal E-Mail adresiniz ile kolayca üye olup giriş yapabilirsiniz.
Benzer Makaleler










Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi