Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
 Görüntüleme 77
 İndirme 24
Osmanlı’nın Mekansal Göstergelerini Okuma Yöntemi Olarak Tasvir Sanatı
2014
Dergi:  
Art-e Sanat Dergisi
Yazar:  
Özet:

 The  Harem  of  Topkapı  Palace  as  a  main  residence  of  the    Ottoman  Dynasty,  constitutes  major   examples   to   understand   the   Ottoman   Imperial   Power.   The   first   step   of   this                                                                                                                                               Yrd.   Doç.   Dr.,   Muğla   Sıtkı   Koçman   Üniversitesi,   Mimarlık   Fakültesi,   Mimarlık   Anabilim   Dalı,  [email protected]  paper  based  on  the  idea  that:  'the  architecture  is  a  medium  for  visual  communication  '.  The     Ottoman   Dynasty   also   used   their   main   residence   as   a   communication   tool   to  represent  the  Ottoman  imperial  power.    The  Ottomans  used  different  forms  of  visual  language  amongst  themselves  in  and  out  of   the   court.   Therefore,   the   second   step   examines   another   medium   of   visual  communication   from   inside   the   court,   namely   'miniature'   paintings.   At   this   step,   the  research   focuses   on   one   of   the   Ottoman   Shahnames,   "Suleymanname   of   Arifi".The  third   step   uses   the   same   patterns   discovered   in   the   structure   of   the   miniature  paintings  to  re-­‐read  Harem  places:  the  impact  of  time  and  the  relationship  between  person  and  act  on  the  representation  of  the  place.    At  the  end,  this  comparative  examination  of  two  mediums  which  were  produced,  used  and   controlled   by   the   Ottoman   Dynasty   has   produced   a   new   method   to   re-­‐read   the  structure  of  the  Ottoman  Harem  at  Topkapı  Palace.  

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler


Art-e Sanat Dergisi
Art-e Sanat Dergisi