Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
Narrativity and myth in epic fantasy open-world videogames. Textual, environmental and performative myths
2024
Dergi:  
Amaltea. Revista de mitocrítica
Yazar:  
Özet:

This essay studies narrativity and myth in the video game. With this objective, we explore the relevance of the narrative elements in this medium, such as the characters and the space, with the inclusion of a unique characteristic: the interaction. Based on the connection of the video game with space stories, such as epic fantasy, we delve into the relevance of myth in open-world video games to propose a classification of myths in this medium: textual myths, closer to tradition and expressed in verbal form; environmental myths, the result of the hypermedia condition of the video game and the player's archaeological behavior; and performative myths, created by the player with his decisions and movements. Finally, this proposal is developed through a brief analysis of two open-world video games: World of Warcraft and Dark Souls III.

Anahtar Kelimeler:

0
2024
Yazar:  
Atıf Yapanlar
Bilgi: Bu yayına herhangi bir atıf yapılmamıştır.
Benzer Makaleler










Amaltea. Revista de mitocrítica

Dergi Türü :   Uluslararası

Metrikler
Makale : 191
Atıf : 7
Amaltea. Revista de mitocrítica