Kullanım Kılavuzu
Neden sadece 3 sonuç görüntüleyebiliyorum?
Sadece üye olan kurumların ağından bağlandığınız da tüm sonuçları görüntüleyebilirsiniz. Üye olmayan kurumlar için kurum yetkililerinin başvurması durumunda 1 aylık ücretsiz deneme sürümü açmaktayız.
Benim olmayan çok sonuç geliyor?
Birçok kaynakça da atıflar "Soyad, İ" olarak gösterildiği için özellikle Soyad ve isminin baş harfi aynı olan akademisyenlerin atıfları zaman zaman karışabilmektedir. Bu sorun tüm dünyadaki atıf dizinlerinin sıkça karşılaştığı bir sorundur.
Sadece ilgili makaleme yapılan atıfları nasıl görebilirim?
Makalenizin ismini arattıktan sonra detaylar kısmına bastığınız anda seçtiğiniz makaleye yapılan atıfları görebilirsiniz.
  Atıf Sayısı 14
 Görüntüleme 103
 İndirme 43
Students’ Reflections On Vocabulary Learning Through Synchronous and Asynchronous Games and Activities
2018
Dergi:  
Turkish Online Journal of Distance Education
Yazar:  
Özet:

Many learners are now quite digitally skilled. However, this does not entail that they know how to learn through digital technologies. Therefore, establishing an interactive virtual learning platform that connects everyone together in a classroom environment and helping learners become familiar with such media might serve a set of purposes in any educational setting. Today, with the advances in web-based learning technologies, a hybrid teaching methodology has become widespread: blended learning. It is a term used to describe the way e-learning is being combined with traditional classroom methods and independent study. Educators design online materials and utilize them in synchronous or asynchronous ways to suit the convenience of learners and instructors and program demands. In this study with a group of intermediate-level English language learners at the School of Foreign Languages of an English-medium state university, the goal was to enhance students’ vocabulary learning performance by using synchronous and asynchronous games and activities that will activate and maintain intrinsic motivation in an effort to teach parts of speech and collocations over a period of eight weeks. The data consisted of a survey of students’ reflections on their vocabulary learning experiences through digital games and activities. The findings were discussed with respect to the efficiency of incorporating synchronous and asynchronous learning materials.

Anahtar Kelimeler:

Atıf Yapanlar
Dikkat!
Yayınların atıflarını görmek için Sobiad'a Üye Bir Üniversite Ağından erişim sağlamalısınız. Kurumuzun Sobiad'a üye olması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Kampüs Dışı Erişim
Eğer Sobiad Abonesi bir kuruma bağlıysanız kurum dışı erişim için Giriş Yap Panelini kullanabilirsiniz. Kurumsal E-Mail adresiniz ile kolayca üye olup giriş yapabilirsiniz.
Benzer Makaleler










Turkish Online Journal of Distance Education

Dergi Türü :   Ulusal

Turkish Online Journal of Distance Education